Czyste mieszkanie, dom i biuro

Dodane: 10-05-2016 14:59
Czyste mieszkanie, dom i biuro Potrzebujesz profesjonalnej firmy sprzątającej, oferującej szeroki wachlarz usług? pranie dywanów kraków

Znaczenie wyglądu otoczenia

Chcemy, żeby nasze otoczenie było czyste i ładne. Jednak trzeba włożyć naprawdę dużo wysiłku, żeby tak było. Na szczęście w polskich miastach z każdym rokiem poprawia się wygląd przestrzeni publicznych. Skwery i parki są bardziej zadbane, trawniki przystrzyżone, a parkingi chodniki zimą odśnieżane. To w jakim miejscu żyjemy ma ogromny wpływ na nas. Zadbane tereny zielone zachęcają do aktywności fizycznej i spacerów, a to poprawia nie tylko nasze samopoczucie, ale również zdrowie.


Mycie okien w bloku

Sprzątaniem bloków bardzo często zajmuje się firma sprzątająca wynajęta przez administrację budynku. Do jej standardowych działań należy ścieranie kurzy na klatce schodowej, zamiatanie i zmywanie podłóg oraz schodów. Dwa razy do roku wykonuje także mycie okien i dokładne sprzątanie strychu. Wówczas mieszkańcy bloku zobowiązani zostają do tego, żeby usunąć ze strychu wszystkie przedmioty, które mogłyby doprowadzić do wybuchu pożaru i są w tym miejscu po prostu zbędne, a firma sprzątająca przeprowadza w tym miejscu gruntowne porządki powiązane z wietrzeniem strychu. Po upływie jakiegoś okresu czasu przeprowadzane są również gruntowne porządki piwnic, a zwłaszcza pomieszczeń ogólnodostępnych znajdujących na terenie piwnicy.


Porządek w miejscu pracy

Ważną kwestią w miejscu pracy jest to, żeby było czysto. Wiadomo, że nie zawsze mamy możliwość by zadbać o to we własnym zakresie, dlatego warto albo wynająć biuro w takim miejscu, gdzie usługa sprzątania jest wliczona w koszt, albo (jeśli nasza firma jest rozwinięta i ma swój biurowiec) poszukać zewnętrznej firmy sprzątającej. W pracy porządek jest bardzo ważny, zwłaszcza w przestrzeniach biurowych. Ład w najbliższym otoczeniu sprawia, że możemy się skupić na zadaniach, jakie mamy do zrobienia, a nie na śledzeniu warstwy kurzu na szafkach, czy też sterty porozrzucanych po biurze papierków.